A 2016/679/EU rendelet (továbbiakban mint GDPR), az információs önrendelkezési jogról és
az információszabadságról szóló 2011. Évi CXII. Törvény (továbbiakban mint Info. tv.), illetve az
Adatkezelési Szabályzatunk előírásai alapján a jogi kötelezettségeinknek eleget téve
tájékoztatjuk Önt az adatvédelmi és az adatkezelési szabályainkról.
Az Ön személyes adatait Társaságunk kezeli:
Név: Balogh-Nagy Krisztina ev.
Székhely: 3231 Gyöngyössolymos Gárdonyi Géza út 41
Adószám: 53175195-1-30
Működési engedélyszám: 439169
ÖVTJ kód: 855901,869003
Oktatási regisztrációs szám: EFR-378334
Telefonszám: 06 30 / 460 – 2604
Honlap: http://munkahelyielsosegelynyujtas.hu
Email: info@munkahelyielsosegelynyujtas.hu
Képviselő: Balogh-Nagy Krisztina
A GDPR 37. Cikke alapján nem vagyunk kötelesek adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/006981
Társaságunk a következő tevékenységei során személyes adatok kezelését végzi:
- egészségügyi szolgáltatás és elsősegély oktatás
Az adatkezeléshez szükséges személyes adatok: név, születési hely és idő, munkahely neve
és címe, kapcsolattartó neve, email címe, adóazonosító jele
Az adatkezelés jogalapja: szolgáltatási szerződés,
A személyes adatok tárolásának időtartama: 5 év
Az adatkezelés címzettje: Képző - Nyilvántartások vezetése
- Számú melléklet
Az Adatkezelő a felnőttképzésről szóló 2013. Évi LXXVII. Törvény 21.§ bekezdése alapján
köteles a képzésekről adatszolgáltatást nyújtani a Felnőttképzési Adatszolgáltatási
Rendszerbe.
A kezelt személyes adatok köre: A felnőttképzési tv (2013.évi LXXVII.tv. 15.§): természetes
személyazonosító adatok, email cím, adóazonosító jel
Adatkezelés jogalapja: jogszabályi előírás
Adatkezelés célja: a jogszabályi kötelezettség teljesítése
Adatkezelés címzettje: A nyilvántartások vezetésével megbízott munkavállalók
A személyes adatok tárolásának időtartama: 5 év - Adó- és számviteli kötelezettségek teljesítése, számlázás és szállítólevél írása
Az Adatkezelő a törvényben előírt adó és számviteli kötelezettségek teljesítése céljából kezeli
a vele szerződésben lévő ügyfelei és munkavállalói adatait. A termékek és a szolgáltatások
igénybevétele során szállítólevél és számla készül az ügyletről, melyek formai szabályait
jogszabályok határozzák meg.
A számvitelről szóló 2000. Évi C. törvény alapján a Kezelt adatok köre:
- Gazdasági társaság képviselőjének neve, elérhetősége, adószáma,
- egyéni vállalkozó: neve, születési hely, idő, anya neve, lakcíme, adószáma,
Adatkezelés jogalapja: A számvitelről szóló 2000. Évi C. törvény
Adatkezelés célja: Az adó és számviteli kötelezettségek teljesítése
A személyes adatok tárolásának időtartama: 8 év
A személyes adatok címzettjei: Az Adatkezelő adózási, könyvelési, bérszámfejtési
feladatokkal megbízott adatfeldolgozója
- Panaszkezelés, ügyfélszolgálat
Társaságunk email címén, telefonos elérhetőségén vagy ügyfélfogadási időben személyesen is
lehetősége van az ügyintézésre és panasz benyújtására. A panasz benyújtásáról a
fogyasztóvédelemről szóló 1997. Évi CLV. Törvény 17/A.§ (4)-(5) bekezdése alapján
jegyzőkönyv készül, melyben a következő személyes adatok kerülnek rögzítésre:
Kezelt személyes adatok köre: név, lakcím, telefonszám, email cím
Adatkezelés jogalapja: jogszabályi kötelezettség, fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV.
Törvény 17/A.§ (1)
Adatkezelés címzettje: Adatkezelő, panaszos érintett személy
Adatkezelés célja: a jogszabályi kötelezettségeknek való megfelelés
A kezelt adatok tárolásának időtartama: a panasz elbírálásától számított 5 év
Ügyfélszolgálati szolgáltatás közben megismert személyes adatok: 1 év
Tájékoztatjuk Önt a jogszabályok által meghatározott személyes adat fogalmáról:
- Számú melléklet
Személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó
bármely információ; leggyakrabban: természetes személyazonosító adatok, mint név, cím,
születési hely, idő stb.
Az Adatkezelő tevékenységei során érintett személy: munkavállaló, álláskeresési hirdetésre
jelentkező, érdeklődő, árajánlatot kérő, illetve a hulladék elszállítását igénylő személy.
Az Ön adatainak kezelése során az Adatvédelmi Szabályzatunkban meghatározott módon,
illetve a következő alapelvek szerint járunk el:
- A személyes adatait Ön számára átláthatóan és jogszerűen kezeljük, így pl.: a szerződés
teljesítése során bármikor betekinthet adatai kezelésébe, továbbá harmadik személy számára,
illetve külföldre nem továbbítjuk a személyes adatait. - A személyes adatokat csak jogszerű, megfelelő jogalappal és meghatározott célból gyűjtjük és
kezeljük - Társaságunk törekszik az adatok pontosságára, a pontatlan adatok azonnali helyesbítésére
vagy törlésére - Megfelelő technikai és szervezési intézkedésekkel biztosítjuk a személyes adatok biztonságát,
megakadályozva a jogtalan vagy jogosulatlan kezelést, elvesztést, károsodást vagy
megsemmisülést. - Társaságunk munkavállalói az Ön személyes adatait a szolgáltatás teljesítése érdekében,
feladataik elvégése során kezelhetik titoktartási kötelezettség terhe mellett. - A bíróság, az ügyészség és más hatóságok (pl. rendőrség, adóhivatal, Nemzeti
Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) tájékoztatás adása, adatok közlése vagy
iratok rendelkezésre bocsátása miatt megkereshetik Társaságunkat. Ezekben az esetekben
adatszolgáltatási kötelezettségünket teljesítenünk kell, de csak a megkeresés céljának
megvalósításához elengedhetetlenül szükséges mértékben.
Az Ön jogai és jogorvoslati lehetőségei:
- Joga van tájékoztatást kérni az általunk kezelt személyes adatairól, az adatkezelés céljáról,
jogalapjáról, időtartamáról, adatfeldolgozóinkról, adatvédelmi incidensekről és az Ön
adatainak továbbítása esetén annak jogalapjáról, illetve a címzettjéről. - Joga van az általunk kezelt személyes adatainak helyesbítéséhez, kiegészítéséhez
- Joga van a személyes adatai törlésének kéréséhez, amennyiben a személyes adatkezelést
jogellenesnek, tévesnek vagy hiányosnak ítéli meg. Az Ön zárolásra, törlésre vonatkozó
kérelmét a Társaságunk számára írásban, a megadott elérhetőségeken juttathatja el, melyre 15
napon belül köteles választ adni. Amennyiben kérelmét a Társaságunk elutasítja, kötelesek
vagyunk indokolással ellátni és a jogorvoslati lehetőségekről tájékoztatást adni. - Társaságunk tájékoztatja Önt a személyes adatainak törléséről, helyesbítéséről vagy
zárolásáról - Tiltakozhat az adatkezelés ellen, melyet az Adatkezelő felé írásban tehet meg. A kérelem
elbírálásának ideje 15 nap.
- Számú melléklet
Amennyiben Ön bármely döntésünkkel nem ért egyet, illetve amennyiben elmulasztjuk a
határidőt, a döntés közlésétől, a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül Ön a
hatósághoz fordulhat.
Kérjük Önt, hogy mielőtt a hatósághoz vagy a bírósághoz fordulna panaszával,
egyeztetés és a gyorsabb ügyintézés érdekében forduljon Társaságunkhoz.
- Panasza esetén a Hatósághoz fordulhat (Felügyelő Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és
Információszabadság Hatóság, Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.,
Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5., Telefon: +36 (1) 391-1400, Fax: +36 (1) 391-
1410, E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu, Honlap: https://naih.hu/ - A hatóság határozata ellen bírósági felülvizsgálatot kérhet.
Tájékoztatjuk Önt, hogy az Adatkezelő közfeladatot ellátó szervként köteles a közérdekű
adatokat nyilvánosságra hozni és azokhoz hozzáférést biztosítani. Ezek az adatok az
Adatkezelő honlapján megtalálhatóak: www.kommunaljunk.hu
Amennyiben nem talál valamely közérdekű adatot, úgy Társaságunk felé joga van annak
kiadásához fordulni, mely kérelmét 15 napon belül kötelesek vagyunk elbírálni.
Kérjük, hogy a szolgáltatásunk akadálymentesítése érdekében ügyeljen adatai pontosságára,
helyességére és valódiságára!