A 2016/679/EU rendelet (továbbiakban mint GDPR), az információs önrendelkezési jogról és
az információszabadságról szóló 2011. Évi CXII. Törvény (továbbiakban mint Info. tv.), illetve az
Adatkezelési Szabályzatunk előírásai alapján a jogi kötelezettségeinknek eleget téve
tájékoztatjuk Önt az adatvédelmi és az adatkezelési szabályainkról.
Az Ön személyes adatait Társaságunk kezeli:

Név: Balogh-Nagy Krisztina ev.
Székhely: 3231 Gyöngyössolymos Gárdonyi Géza út 41
Adószám: 53175195-1-30
Működési engedélyszám: 439169
ÖVTJ kód: 855901,869003
Oktatási regisztrációs szám: EFR-378334
Telefonszám: 06 30 / 460 – 2604
Honlap: http://munkahelyielsosegelynyujtas.hu
Email: info@munkahelyielsosegelynyujtas.hu
Képviselő: Balogh-Nagy Krisztina
A GDPR 37. Cikke alapján nem vagyunk kötelesek adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/006981
Társaságunk a következő tevékenységei során személyes adatok kezelését végzi:

  1. egészségügyi szolgáltatás és elsősegély oktatás
    Az adatkezeléshez szükséges személyes adatok: név, születési hely és idő, munkahely neve
    és címe, kapcsolattartó neve, email címe, adóazonosító jele
    Az adatkezelés jogalapja: szolgáltatási szerződés,
    A személyes adatok tárolásának időtartama: 5 év
    Az adatkezelés címzettje: Képző
  2. Nyilvántartások vezetése
  3. Számú melléklet
    Az Adatkezelő a felnőttképzésről szóló 2013. Évi LXXVII. Törvény 21.§ bekezdése alapján
    köteles a képzésekről adatszolgáltatást nyújtani a Felnőttképzési Adatszolgáltatási
    Rendszerbe.
    A kezelt személyes adatok köre: A felnőttképzési tv (2013.évi LXXVII.tv. 15.§): természetes
    személyazonosító adatok, email cím, adóazonosító jel
    Adatkezelés jogalapja: jogszabályi előírás
    Adatkezelés célja: a jogszabályi kötelezettség teljesítése
    Adatkezelés címzettje: A nyilvántartások vezetésével megbízott munkavállalók
    A személyes adatok tárolásának időtartama: 5 év
  4. Adó- és számviteli kötelezettségek teljesítése, számlázás és szállítólevél írása
    Az Adatkezelő a törvényben előírt adó és számviteli kötelezettségek teljesítése céljából kezeli
    a vele szerződésben lévő ügyfelei és munkavállalói adatait. A termékek és a szolgáltatások
    igénybevétele során szállítólevél és számla készül az ügyletről, melyek formai szabályait
    jogszabályok határozzák meg.
    A számvitelről szóló 2000. Évi C. törvény alapján a Kezelt adatok köre:
  1. Panaszkezelés, ügyfélszolgálat
    Társaságunk email címén, telefonos elérhetőségén vagy ügyfélfogadási időben személyesen is
    lehetősége van az ügyintézésre és panasz benyújtására. A panasz benyújtásáról a
    fogyasztóvédelemről szóló 1997. Évi CLV. Törvény 17/A.§ (4)-(5) bekezdése alapján
    jegyzőkönyv készül, melyben a következő személyes adatok kerülnek rögzítésre:
    Kezelt személyes adatok köre: név, lakcím, telefonszám, email cím
    Adatkezelés jogalapja: jogszabályi kötelezettség, fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV.
    Törvény 17/A.§ (1)
    Adatkezelés címzettje: Adatkezelő, panaszos érintett személy
    Adatkezelés célja: a jogszabályi kötelezettségeknek való megfelelés
    A kezelt adatok tárolásának időtartama: a panasz elbírálásától számított 5 év
    Ügyfélszolgálati szolgáltatás közben megismert személyes adatok: 1 év

Tájékoztatjuk Önt a jogszabályok által meghatározott személyes adat fogalmáról:

  1. Számú melléklet
    Személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó
    bármely információ; leggyakrabban: természetes személyazonosító adatok, mint név, cím,
    születési hely, idő stb.
    Az Adatkezelő tevékenységei során érintett személy: munkavállaló, álláskeresési hirdetésre
    jelentkező, érdeklődő, árajánlatot kérő, illetve a hulladék elszállítását igénylő személy.
    Az Ön adatainak kezelése során az Adatvédelmi Szabályzatunkban meghatározott módon,
    illetve a következő alapelvek szerint járunk el:

megvalósításához elengedhetetlenül szükséges mértékben.

Az Ön jogai és jogorvoslati lehetőségei:

  1. Számú melléklet
    Amennyiben Ön bármely döntésünkkel nem ért egyet, illetve amennyiben elmulasztjuk a
    határidőt, a döntés közlésétől, a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül Ön a
    hatósághoz fordulhat.
    Kérjük Önt, hogy mielőtt a hatósághoz vagy a bírósághoz fordulna panaszával,
    egyeztetés és a gyorsabb ügyintézés érdekében forduljon Társaságunkhoz.

Tájékoztatjuk Önt, hogy az Adatkezelő közfeladatot ellátó szervként köteles a közérdekű
adatokat nyilvánosságra hozni és azokhoz hozzáférést biztosítani. Ezek az adatok az
Adatkezelő honlapján megtalálhatóak: www.kommunaljunk.hu
Amennyiben nem talál valamely közérdekű adatot, úgy Társaságunk felé joga van annak
kiadásához fordulni, mely kérelmét 15 napon belül kötelesek vagyunk elbírálni.
Kérjük, hogy a szolgáltatásunk akadálymentesítése érdekében ügyeljen adatai pontosságára,
helyességére és valódiságára!